Witaj Misiu! W dniu dzisiejszym przeniesiemy się do niesamowitego świata. To miejsce gdzie możesz przenieś się w każdej chwili. Może być to miejsce tylko dla Ciebie, ale możesz zaprosić tam swoich bliskich. O co mi chodzi? O FANTAZJĘ!
Na pewno znasz piosenkę o magicznym szkiełku. Przypomnij ją sobie.
FANTAZJA- "Bo fantazja jest od tego, aby bawić się na całego"!
Fantazja to także zdolność do wyobrażania sobie czegoś, zwłaszcza zdarzeń lub sytuacji nierealnych. Wytwór naszych wyobrażeń.
Jedną z najbardziej znanych postaci, która stworzyła przecudny świat fantazji był Pan Kleks i jego sławna Akademia.
Zapraszam Cię teraz do jednej z jego krain.
Zapraszam na cudowną wyspę!
Na wyspach Bergamutach
Odczytaj lub odsłuchaj treść wiersza.
Jak sądzisz, jak wygląda życie na wyspach Bergamutach?
Teraz czas na przeniesienie się do Twojej krainy fantazji.
Wymyśl i narysuj własną wyspę.
Jak się będzie nazywać? Czy będą na niej jakieś zwierzęta? Jeśli tak to jakie? A może jakieś niesamowite rośliny?
Zapisz w zeszycie kilka zadań o swojej wyspie.
(Poproszę o zdjęcie tej pracy. Chyba, że chcesz mi sam o niej opowiedzieć, to zapraszam na Skype)
Teraz wrócimy do treści wiersza Jana Brzechwy. Jeśli masz ochotę, możesz go sobie przypomnieć.
zad.1 str. 50/ ćwiczenia
W pierwszej części zadanie, otocz pętelką zwierze, którego nie spotkasz na wyspach Bergamutach. W drugiej części, dorysuj brakujące atrybuty zwierząt, zgodnie z treścią utworu. Na koniec, dokończ zdanie. Pamiętaj o używaniu przecinków przy wymienianiu mieszkańców wysp.
Aby dobrze zrozumieć matematykę, też trzeba mieś sporo wyobraźni.
Zad. 1 str. 44/ podręcznik
To jedno z takich zadań😃 Spójrz, mamy tylko 3 rysunki, a 12 działań! Masz pomysł jak je dopasować? Pamiętasz, że mnożenie jest przemienne? I tu jest klucz do rozwiązaniowa zadania. Do tej samej ilustracji, jesteś w stanie dopasować aż 4 działania. Pierwszy przykład zrobiłam, ale jego także zapis i zobrazuj w zeszycie.
Zad. 3 str. 44/ podręcznik
Zgodnie z treścią zadania, zaznaczyłam 3 liczy, oto działania które można z nich ułożyć:
3x 5= 15
5x 3= 15
15: 3= 5
15: 5= 3
Kolejne przykłady zależą do Ciebie. zapisz je w zeszycie.
Teraz będziesz potrzebował ćwiczeń.
Oblicz działania w zad. 1 str. 53. Następnie podkreśl pary działań, poproszę, abyś do każdej pary użył innego koloru!
Na koniec dzisiejszej pracy, wykonaj dwa zadania z treścią.
zad. 2 str. 53
zad. 3 str, 53
Pamiętaj o podkreślaniu najważniejszych informacji w treści zadania.
Powodzenia!
Dziękuje Ci kochanie za dzisiejszy dzień.
Do jutra!
pani Marcelina
Witam zadania zrobiła.Pozdrawiam Liwia! :*
OdpowiedzUsuńEkspresowo!
UsuńWitam zadania wykonane .
OdpowiedzUsuńPozdrawiam Emilka .K.
WOW szybciutko!
Usuńzadanie wykonane :) do zobaczenia .pozdrawiam
OdpowiedzUsuńŚwietnie Myszko! Również pozdrwaiam.
UsuńDzień dobry. Zadania wykonane. Pozdrawiam Basia
OdpowiedzUsuńŚwietna robota! Również pozdrawiam!
Usuńzadania wykonane . Daniel
OdpowiedzUsuńWitam:) Zadanka zrobione. Moja praca z wymarzoną wyspą przesłana przez mobi dziennik. Pozdrawiam. Michaś.
OdpowiedzUsuńTak widziałam,masz już za mną ocenę wpisaną.
UsuńDzień dobry tu Karo zadania wykonane pozdrawiam Karo.
OdpowiedzUsuńRównież pozdrawiamy Karolinko.
UsuńZrobione Milena
OdpowiedzUsuńWczoraj Niko zspimnial napisać , zadania zrobione
OdpowiedzUsuń